سرخط خبرها
خانه » دانستنیهای زناشویی » تمریناتی برای رابطه جنسی بهتر

تمریناتی برای رابطه جنسی بهتر

وب ها:شما برای لذت بیشتر رابطه جنسی می توانید این حرکات را که با تصویر برای شما نمایش میدهیم تمرین کنید و نتیجیه ان را ببینید.این حرکات برای  عضلات کف لگن را تقویت میکند که باعث می شود شما برای رابطه جنسی فعال تر باشید و لذت جنسی کافی را ببرید.

این حرکات را کگل می نامند زیرا شما با تمرین این حرکت و تقویت عظلات که نتیجه آن افزایش لذت جنسی می باشد.

در گام اول شما (شبیه تصویر)باید به پشت دراز بکشید و پاهای خود را به اندازه عرض باسن باز کنید,زانوها را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید.  دست ها را کنار بدن و کف دست ها را روی زمین قرار دهید.این حرکات باعث تقویت لگن می شود.

hhw671

 

در گام دوم شما با فشار به پاشنه های پا، باسن را از زمین جدا کنیدو همچنین شانه ها و دست ها را روی زمین نگه دارید و به سمت زمین فشار دهید. مکث کنید و سپس، بدن را کم کم روی زمین قرار دهید.(تعداد حرکات که باید برای نرمش انجام بدهید ۲ یا ۳ سری و در هر سری، ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید)

hhw670

 

گام سوم:در این حرکت شما اول پاها به اندازه ی عرض باسن  باز کنید سپس روی زانوها بنشینید و باسن را روی پاشنه پا قرار دهید و بعد بدن را صاف نگه دارید و دست ها را روبروی خود و در امتداد شانه ها باز کنید.

hhw669

 

سپس شما وزن بدن را از روی پاشنه ها بلند کنید و به زانوها انتقال دهید,یعنی ستون فقرات را صاف نگه دارید و زانوها، باسن و شانه ها را در امتداد هم قرار دهید و دست ها به حالت اول باز باشد.

hhw668

 

و بعد از این حالت بالاتنه را صاف نگه می دارید، به عقب خم شوید و بدن را از سر تا ران ها در امتداد یک خط راست نگه دارید.

hhw667

 

اینم حرکت دوم ,سپس به آرامی بدنتان را صاف کنید این این حرکت را ۲ یا ۳  سری و در هر سری، ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.

 

 

امتیاز شما به این مطب
[Total: 25 Average: 2.5]

همچنین ببینید

1292152477W20Ihr

بیماریهای ویروسی مقاربتی و درمان آن ها

ویروس ها مولکولهای پیچیده ای هستند که پس از حمله به سلولهای میزبان می توانند ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 7 = دو

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>