سرخط خبرها
خانه » پزشکی و سلامت » راهکارهایی برای کاهش اضطراب

راهکارهایی برای کاهش اضطراب

اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که بر سر مسائل کوچک سریعا مضطرب می شوید در این مطلب راهکارهایی برای کاهش اضطراب به شما پیشنهاد می کنیم .

hhp6

برای کاهش اضطراب و علائم آن کافیست یک پرتغال را بو کنید .

چند بادام درختي را در آب خيس کرده، آن را آسياب و ميل نمائید تا با آرامش يافتن مغز، بروز اضطراب به حداقل برسد.

اگر حالت اضطراب و لرزش ناشي از آن را دارید مصرف روزانه ۲ فنجان چاي را فراموش نکنید .

در زمان اضطراب دوش آب ولرم يا نشستن در وان آب ولرم حاوي تکه هاي زنجبيل و کمي جوش شيرين آرامش اعصاب را برای شما ارمغان می آورد .

يک ليوان آب پرتقال حاوي ۲ قاشق چاي خوري عسل و کمتر از نصف قاشق چاي خوري پودرجوزهندي نوشیدنی بسیار موثر براي درمان اضطراب و لرزش می باشد .

09b506d1db674a4f8d4c069bd3f060d8

برای آرامش سیستم عصبی می توانید يک قطره روغن گل مغربي روي زبان بچکانید.

مصرف منظم گياهاني مانند نعناع، دم اسب و نعناع گربه اي باعث درمان اضطراب و لرزش ناشي از آن می گردد .

امتیاز شما به این مطب
[Total: 7 Average: 2.3]
راهکارهایی برای کاهش اضطراب در تاریخ تیر ۳, ۱۳۹۴ امتیاز 5.0 از 5

همچنین ببینید

image_13930521142493

درمان پزشکی پرمویی در خانم ها

یکی از مشکلات برخی از خانم ها پرمویی می باشد که به دلیل بالا بودن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ نُه = 18

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>