دوشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۶
سرخط خبرها
خانه » پزشکی و سلامت » بیماران میگرنی از ورزش کمک بگیرند

بیماران میگرنی از ورزش کمک بگیرند

میگرن نوعی سر درد است که قانون و مقرراتی برای خود دارد. گاهی مبتلایان تا ۷ روز هم به طور مستمر با این میگرن کنار می آیند و درد را تحمل می کنند. این سردرد به طوری است که فعالیت های معمولی را کنسل می کند اما متخصصان بر این عقیده اند که با ورزش می توانند این مشکل را تا حدی کاهش دهند.

 

Sports and Migraines

اگر ایروبیک کار باشید می توانید در طول مدت زمان خاصی با این ورزش به طور ملایم، حملات میگرنی را کاهش دهید. هرگز بیمار نباید ورزش های تند و شدید و مداوم را دنبال کند چرا که حملات را تسریع می بخشد. این ورزش می تواند در درمان میگرن موثر باشد.

تمام رفتارها و کارها و حتی تغذیه ای این افراد باید روی حساب و کتاب باشد تا افراد دچار مشکل نشوند.

زمانی که هنوز آثاری از حمله میگرنی مشخص نیست می توانید با ورزش های روزانه کمی از مشکلات و درد را بکاهید اما در صورتی که حملات میگرنی شروع شده اند هرگز ورزش نکنید.

کاهش تنش ها و نگرانی ها موجب می شود که فرد بتواند حملات را کاهش دهد بنابراین تمام کارهایی که به کاهش تنش می انجامند می تواند مفید واقع شود.

افرادی که دچار این بیماری هستند می توانند با ورزش ایروبیک تعداد دفعات حمله را به نصف برسانند. در مورد میزان ورزش و نحوه ی ورزش خود با پزشکتان مشورت بکنید.

پیاده روی و قدم زدن سه روز در هفته و هر بار سی دقیقه می تواند حملات را به میزان مناسبی کاهش دهد. این کار موجب افزایش اکسیژن می شود. از طرفی می توانید توانایی فیزیکی خود را هم افزایش دهید و از مواد مغذی در وعده های روزانه استفاده کنید.

از میان ورزش ها سعی کنید ورزشی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

دوچرخه سواری هم می تواند به میزان زیادی مشکلات و حملات میگرنی را کاهش دهد.

همیشه می توان با ورزش به سلامت بدن کمک کرد.

امتیاز شما به این مطب
[Total: 0 Average: 0]

همچنین ببینید

image_13930521142493

درمان پزشکی پرمویی در خانم ها

یکی از مشکلات برخی از خانم ها پرمویی می باشد که به دلیل بالا بودن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 4

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>