چهارشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۶
سرخط خبرها
خانه » پزشکی و سلامت » رهایی از خروپف های شبانه

رهایی از خروپف های شبانه

از هر چهار نفر یک نفر در خواب خود خروپف می کند آمار واقعا جالبی است.جالب تر از ان است است که این مشکل در مردان دو برابر زنان است که می تواند ناخوشایند و یا حتی خوشایند برای زنان باشد.به تازگی پژوهشگران دانشگاه تورنتو راه‌حل جدیدی برای  مشکل  خروپف  ارائه کرده‌اند که در زیر به چند مورد از ان اشاره خواهیم نمود :

 

sala19

۱- تعویض بالشتی که روی ان می خوابید می تواند به شما کمک شایانی بکند البته این را بدانید که متخصصان همیشه خواب بدون بالشت را توصیه کرده اند اما اگر شما عادت به خوابیدن روی بالشت دارید بهتر است ان را عوض کنید.دقیقا مثل موهای سر که وقتی میریزد می گویند ان را تعویض کنید.

۲-پوشیدن جوراب های واریسی می تواند از خروپف شما بکاهد.جالب است نه !.پوشیدن جوراب‌های واریس برای جلوگیری از لخته شدن خون می‌تواند از خروپف کردن جلوگیری کند. در طول روز، مایعی در قسمت‌های پایینی پا انباشته می‌شود که شب‌هنگام به سوی گردن می‌رود و مشکل را بدتر می‌کند. جوراب‌های واریس مقدار انباشتگی این مایع را کاهش می‌دهند.

sala20

۳-تمرین آواز در دراز مدت مشکل خروپف شما را می کاهد.جالب است بدانید درس‌های آوازی وجود دارد که هدف از آن بهبود زندگی خروپف کننده‌ها است و ماهیچه‌ها را در مکان معمول لرزش ناشی از خروپف کردن مانند کام نرم، زبان، مجرای هوایی و … تنظیم می‌کندهنر عجب چیزی است واقعا !.

امتیاز شما به این مطب
[Total: 1 Average: 3]

همچنین ببینید

image_13930521142493

درمان پزشکی پرمویی در خانم ها

یکی از مشکلات برخی از خانم ها پرمویی می باشد که به دلیل بالا بودن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 21

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>