دوشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۶
سرخط خبرها
خانه » زیبایی و پرورش اندام » تناسب اندام با خوردن صبحانه

تناسب اندام با خوردن صبحانه

ATIS

همانطور که می دانید رژیم غذایی بر تناسب اندام تاثیر دارد البته باید بگوییم اجزای مختلف رژیم غذایی که شامل نوع و میزان مواد غذایی و زمان مصرف آن می باشد هرکدام بصورت جداگانه بر تناسب اندام نقش دارند . نوع و میزان مواد غذایی باید بر اساس نیاز بدن به مواد غذایی مشخص گردد اما مسئله دیگر زمان مصرف مواد غذایی می باشد . بعضی ها بر این باورند که هرگاه شخص احساس گرسنگی کرد مواد غذایی مصرف کند اما جالب است بدانید بدن زمان مشخصی را برای جذب مواد مغذی موجود در غذا ، ترمیم و سایر عملیات مرتبط با سلامتی در بدن دارد و اگر شما در زمان نامناسب غذای مناسبی را مصرف کنید جذب بدن نمی شود . پس اطلاع از زمان مناسب برای مصرف غذا بسیار ضروری می باشد .

4128

اگر به دنبال تناسب اندام هستید بهتر است ساعت صرف صبحانه را ۷:۳۰ در نظر بگیرید در این زمان به خوبی عملیات جذب مواد غذایی و سوخت و ساز انجام شده و مواد غیر ضروری بصورت چربی در پهلوها و شکم انباشته نمی شود . اگر هم عادت به خوردن صبحانه در این زمان ندارید بهتر است عادت خود را تغيير دهید و ساعت ۹ يا ۱۰ صبح صبحانه بخورید زیرا اجتناب از خوردن صبحانه باعث احساس خستگي در کل روز شده و قدرت تحمل و يادگيري را نیز کاهش می دهد .

حتما صبحانه را کامل میل کنید . مهمترین وعده غذایی که باید به ان اهمیت داده شود صبحانه است و با خوردن صبحانه مقوی همانطور که گفته شد علاوه بر تناسب اندام میزان یادگیری و قدرت حافظه را افزایش می دهید .

برای داشتن بدن سالم تر خواب خود را تنظیم کرده و به موقع صبحانه کامل میل کنید تا تاثیر آن را بر خود ببینید .

امتیاز شما به این مطب
[Total: 9 Average: 3.1]
تناسب اندام با خوردن صبحانه در تاریخ اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۴ امتیاز 5.0 از 5

همچنین ببینید

IMG09533399

کاهش و افزایش وزن با گروه خونی

جالب است بدانید که با شناخت از گروه خونی خود میتوانید تغییرات زیادی را در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت × = 16

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>