دوشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۶
سرخط خبرها
خانه » زیبایی و پرورش اندام » رژیم غذایی برای افزایش قد

رژیم غذایی برای افزایش قد

Capture

جالب است بدانید که با اضافه نمودن مواد غذایی خاصی به رژیم غذایی می توانید کمی از قبل قدبلند تر شوید . ما می خواهیم این راز را با شما در میان بگذاریم . اولا هرگونه تغذیه نامناسب و ناکافی تاثیرات بدی را بر رشد استخوان ها بخصوص در دوران رشد و بلوغ می گذارد که کوتاهی قد با اینکه شخص زمینه ژنتیکی ان را نداشته باشد ایجاد می شود . در این مطلب به شما می گوییم با گنجاندن چه مواد غذایی در رژیم غذایی می توانید قد بلند شوید .

index

 چه بخورید :

غذاهاي نشاسته‌اي مثل سيب زمينی تنوري، نان و مربا، اسپاگتي يا غلات آماده مصرف

پروتئين‌هاي زود جذب و با كيفيت بالا مثل گوشت ، لبنيات و مرغ يا ماهي

كلسيم در شير و لبنيات، بادام و فندق، كنجد، كلم، اسفناج و باميه

فسفر در گوشت قرمز، مكيان، ماهي، زرده تخم مرغ، لوبياهاي خشك، آجيل، غلات، غلات كامل، نخود سبز، ذرت، شكلات و دانه‌ها

منيزيم در سبزي‌هاي با برگ سبز تيره مثل اسفناج همچنين مغزها، دانه‌ها و برخي غلات كامل

كربوهيدرات در غذاهاي نشاسته‌اي مثل برنج، نان، سيب‌زميني، ذرت و ساير غلات وحبوبات و نيز در برخي ميوه‌ها

ید در غذاهاي درياي و نمک ید دار

ويتامين Aدر جگر به خصوص كبد ماهي، كره، هويج، سبزي‌هاي برگ سبز تيره و زرد

توصیه ها :

از مصرف قند يا شكر زيادي و کربوهیدرات فراوان بپرهیزید .

تعداد وعده‌هاي غذا را در روز به حدود ۵ وعده برسانيد و حجم هر وعده را كم نمائيد.

 شب‌ها بعد از غذا خوردن حداقل ۲ ساعت استراحت نموده، سپس براي خوابيدن آماده شويد.

امتیاز شما به این مطب
[Total: 9 Average: 2.9]
رژیم غذایی برای افزایش قد در تاریخ اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۴ امتیاز 5.0 از 5

همچنین ببینید

IMG09533399

کاهش و افزایش وزن با گروه خونی

جالب است بدانید که با شناخت از گروه خونی خود میتوانید تغییرات زیادی را در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = شانزده

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>