سرخط خبرها
خانه » زیبایی و پرورش اندام » تقویت عضلات مچ دست

تقویت عضلات مچ دست

وب ها:افرادی که باشگاه زیبایی اندام می روند بیشتر به قسمت های مانند جلو بازو، سینه، شکم که برای زیبایی بیشتر به چشم میاد کار میکنند ولی تقویت عضلات مچ دست هم مهم می باشد زیرا با تقویت مچ دست  جلوگیری از عارضه تونل مفید است.

ما برای شما چند تمرین برای تقویت کردن عضلات مچ دست آموزش می دهیم:

تمرین شماره ۱:

اولین تمرین برای شما تمرینه خم کردن مچ دست با وزنه که برای تقویت مچ و ساعد می باشد.
hhs2856

 

شما با داشتن یک دمبل و برای انجام همزمان دو دست به یک هالتر فقط نیازمندید تا تمرین خود را انجام دهید .برای تمرین این حرکت شما باید روی یک نیمکت در باشگاه (منزل) بشینید و پشت ساعد روی ران و قسمت جلویی ساعد رو به بالا باشد و دمبل را در دست بگیرید .این حرکت را شما می توانید سه ست ۱۵ حرکتی انجام دهید.

تمرین شماره ۲:

با تمرین این حرکت هم انگشتان و هم مچ دست های شما قوی تر می گردد.

این تمرین کمی دقت می خواند ,شما باید به این نحوه تمرین کنید که دستهای باز شما اینگونه باشد که انگشت های شما امادگی همم داشته باشد که قسمت مچ، کف دست و انگشتان آزاد باشند. یک دمبل را در دست بگیرید و اجازه دهید از جلو مچ دست آویزان شود. انگشت ها را شل کنید تا دمبل به پایین ترین نقطه از انگشتان برود.در این تمرین شما می توانید دست های خود را بر عکس کرده و عضلات پشت دهایتان را تقویت کنید.

hhs2854

 

تمرین شماره ۳

این تمرین بیشتر برای کسانی می باشد که انگشت های قوی دارند.

کسانی که انگشت های قوی ندارند و بخواهند برای سری اول از وزنه های سنگین استفاده کنند بی شک انگشت های انان آسیب می بینید. برای تمرین این حرکت شما قسمت بالایی این وزنه را میگیرید و از روی زمین وزنه را تا حدود کمر خود بالا میاورید و در همین سطح حدود ۳۰ الی ۴۰ ثانیه نگه می دارید سپس وزنه را روی زمین بگذارید .برای این نوع تمرین ۳ ست ۳۰ ثانیه ای توصیه می شود.

hhs2852

 

تمرین شماره ۴

این تمرین ساده و بدون وزنه هم برای تقویت مچ دست مناسب می باشد .

همچنین که در شکل میبیند دست ها خود را باز کرده و بصورتی که کف دست شما به پایین باشد مشت کنید و به فرض اینکه دایره فرضی در ذهن تجسم کنید و به سمت چپ و راست بچرخانید.

 

hhs2850

امتیاز شما به این مطب
[Total: 17 Average: 3.1]

همچنین ببینید

hhs2901-1

چگونه عضلات شکم خود را سفت کنیم؟

وب ها:ورزشکاران و خصوصا کسانی که پرورش اندام می روند همشه به دنبال زیبایی اندام ...

یک دیدگاه

  1. سلام با عرض خسته نباشید… من موقع تمرین ب علت اینکه مچم ضعیفه وقتی جلو بازو هالتر یا سیم کش می زنم درد شدیدی رو روس قسمت ساعد احساس می کنم …میخواستم بدونم برای تقویت مچ باید چیکار کنم .. مرسی از مطالب مفیدتون …//

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 4 = دو

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>