پنج شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۶
سرخط خبرها
خانه » زیبایی و پرورش اندام » چگونه عضلات شکم خود را سفت کنیم؟

چگونه عضلات شکم خود را سفت کنیم؟

وب ها:ورزشکاران و خصوصا کسانی که پرورش اندام می روند همشه به دنبال زیبایی اندام هستند ما در این پست چند حرکت همراه با تصویر برای شما آموزش می دهیم تا در برنامه ورزشی شما جا بگیرید و تنی سالم و هیکل زیباتری داشته باشید.

شما با این حرکت دراز نشست تمام عضله شکم را به تمرین می اندازید یعنی اینگونه بگویم که حتی عضله باسن و ران و شکم داغ می شود.

hhs2723

همانگونه که در تصویر می بینید در ابتدا باید به حالت پشت دراز بکشید و بعد ی نفس عمیق بکشید سپس دست هایتان را در کنار بدن قرار دهید سپس عضله بدن را منقیض کنید و حال همزمان بالاتنه و پاها را از زمین جدا کنید.و دست ها را به طرف پاها برسانید در این حرکت بدن شما شبیهv می شود ,حال برای بازگرداند به حالت قبل باید توجه داشته باشید که شکم را سفت نگه دارید و به سمت عقب برگردید و همچنین پاها را کشیده روی زمین قرار دهید.

hhs2722

 

حرکت دوم نیاز به توپ تعادلی دارد و آسان تر از حرکت اول می باشد ,این حرکت پاها را روی زمین قرار می دهیم و مفصل ران و شکم روی توپ قرار میدهیم .سپس دست ها را پشت سر میبریم و با منقبض کردن عضلات بالا تنه را توپ جدا میکنیم و به آرامی به حالت اول باز میگردیم.فقط نکته قابل ذکر :باید به گردن فشار وارد نکینم.

 

hhs2721

 

اگر در این حرکت شما بتوانید تعادل خود را حفظ کنید و با تمرین این حرکت می توان مفید باشد برای سفت کردن عضله و شکم.

شما باید برای تمرین این حرکت روی زمین بشینید و زانو را خم کنید و پاهای خود را بهم بچسپانید و کمر را هم کمی خم کنید (شبیه عکس) به اندازه ای که زاویه پشت شما با زمین ۴۵ درجه باشد.

حال شما بدون خم کردن پاها و منقبض کردن عضلات شکم بالاتنه را به طرف راست بچرخانید. یک ثانیه مکث کنید و سپس، به طرف چپ بچرخید.

امتیاز شما به این مطب
[Total: 39 Average: 2.6]

همچنین ببینید

Walking-vs-Running

دویدن ورزشی موثر در چربی سوزی

یکی از راهکارهای بسیار عالی برای چربی سوزی ورزش و بخصوص دویدن است . اگر ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ یک = 3

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>